‘Görevimin başındayım’

Posted by Editör on Çarşamba, Ağustos 26, 2009, 20:06
Bu Yazı Bölge, Erdek Kategorisinde ve 71 Yorumlar var.

hüseyin aysan  kaymakam ziyaret (2) (Small)Erdek Belediye Başkanı Hüseyin Aysan, son günlerde ilçede yaşanan olaylardan dolayı istifa edeceği şeklindeki iddialara cevap verdi.
İstifasının söz konusu olmadığının altını çizen Belediye Başkanı Aysan, “Murat Coşkun’un silahlı bir saldırı sonrasında vefat etmesi ve ardından babam Mehmet Aysan’ın kalp kriz geçirerek yoğun bakıma alınması elbette beni ve arkadaşlarımı derinden üzmüştür. Ancak ilçeye hizmet etme sevdasıyla yanan ben ve ekibim bu zorlukları göğüsleyecek basirete sahiptirler. 29 Mart yerel seçimlerinde bize ilçeyi yönetme yetkisi veren Erdeklileri bazı sebepleri gerekçe göstererek yarı yolda bırakacak kişi değilim bundan sonrada olmayacağım”dedi.
Aysan devamında şunları söyledi “Görev sürem boyunca belediye başkanlığından istifa etmem söz konusu değildir. Yerel seçimler öncesinde söylediğimiz gibi ilçede huzurun tesis edilmesi konusunda üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz. 5 yıllık belediye başkanlığım dönemimde kargaşadan beslenen bir siyasetçi olmayacağım. Bu güne kadar hiç kimsenin gözyaşları üzerine siyasi ikbalimi belirlemedim. Bundan sonraki süreçte de belirlemeyeceğim”

Bu haberi yazdır Bu haberi yazdır

İsterseniz yorum yapabilir, veya Diğer yazılara Bakabilirsiniz.

71 Yorum “‘Görevimin başındayım’”

  1. LEYLA
    26 Ağustos, 2009, 23:41

    BU KIŞ NELER OLACAK BAŞKAN.??? 100 İŞCİ CIKARILACAKMIŞ BELEDİYEDEN MAAŞLAR 5 6 AY ÖDENMEYE BİLİRMİŞ YAKACAK YARDIMI KIYAFET YARDIMI ERZAK YARDIMI FAKİRLERE MAAŞ VERİLMİCEKMİŞ.BU KIŞ NELER OLACAK ERDEKTE MİLLET BİR BİRİİNİMİ YİCEK….ACABA..600 BİN YTL HACİZ GELMİŞ BELEDİYEYE DİYE DUYDUK.NELER OLACAK..

       0 likes

  2. ali 1
    27 Ağustos, 2009, 9:18

    leyla arkadaşım bunları başkanmı söledi sana ona bakarsan millet davulunada vuruyor kasnağınada kış gelsin belli olur nele ha ben kimseyi savunma derdinde değilim yanlış anlama ama dedim ya insanlar herşeyi söler aslı olsada olmasada dilin kemiği yok zamanı gelince hep beraber görürüz saygılar
    r olacağı

       0 likes

  3. gakgo23
    27 Ağustos, 2009, 15:09

    Bu insanları analayamıyorum.Yazın Sahilde Güneşleneceksin,Gününü gün edeceksin.Kış gelincede sağda solda medet umarsınız.Fakir yok bence tembel insan çok.Leyla hanım böyle yerlerde yazı yazıyorsan fakir değilsin.yaz boyunca ne yaptın.bende yan gelip yatayım.Belediyeden ondan bundan dileneydim dahamı iyi olacak.Belediyenin bana göre yaptığı en iyi iş o fakir paralarını kesmesiydi.çünkü haketmeyen insanlar alıyordu.Fakirlik herkesin başında ama biraz çabalayacaksın.Eğlenmesini,içmesini,gezmesini biliyorsan gerisinide katlanacaksın.Belediyenin işi de her önüne gelene yardım etmek değil.ihtiyacı olana,sahipsiz olana,hastası olana,sakat olanlara yardım etmesidir.Evet kış geliyor çalışan yok.maalesef 3 kata 50 torba kömür taşınacak ama benden istenen 100 lira para.bende baktım çok para yavaş yavaş kendim çektim.ona vereceğim parada cebimde kaldı.kış geliyor iş yok diyeceksiniz ama zeytin zamanı çoğu işçi dışarıdan geliyor.onuruyla çalışmak isteyenler iş bulur.birde ayağımızı yorganımıza göre uzatmasını bilmiyoruz.Benim belediyeylede işim olmaz sadece su parası vermeye giderim.onun için Belediyenin de savunucusu değilim.Ama Belediyenin de işi çok zor.

       0 likes

  4. LEYLA
    27 Ağustos, 2009, 15:17

    BUNLARI BELEDİYENİN İÇİNDEKİ COK İYİ KAYNAKLARDAN BİRE BİR DUYDUM.SIKINTILI BİR KIŞ BEKLİYOR BİZİ.İNSANLAR COK İSYAN EDİCEK HEPİMİZ OLAYLARA ŞAHİT OLACAĞIZ.,
    SAYIN AYSAN MAAŞLAR GÜNÜNDE ÖDENİCEK DERKEN BELEDİYENİN BORCALARINDANDA HABERDARDI ÖYLE DEĞİLMİ.NEDEN SÖÖZ VERİYORUM DİYE BAĞIRDI…

       0 likes

  5. mustafa saçıl
    27 Ağustos, 2009, 19:46

    maaslar odenmedımı kardesım kac tane maas bırden aldınız .beledıyede darpane degılkı para basmıyo herhalde malum kısı gıderken arkasında az bı borc bıraksaydı bu kıs daha rahat olabılırdı ama malum kısının bıraktıgı borcları temızlemekten kurtulamadık.ayrıca her personelle 2 ton odun 2 ton komur oohhhhh nerde var bu bollukodunlarıda yakmıyolar yarısını zaten satıyolar butun erdek bılıyo 1000 tl ve uzerı maas zaten alınıyo / eee market alıs verısıde var /sıgortayı solemıyorum bıle / aamma guzel ıs valla ondan sonra tabı borc olacak sımdı borcları bıtırmek ıcın bı takım kısıtlamalar olabılır.daha baskanın cıkıp bole bısey dedıgı yok /sız aranızda bole olursa dıye muhabbet ederken bıle ne kadar korkmussunuz /hersey yoluna gırer ayrıca bızım beledıye personelımız dunyanın en dayanıklı personelı..ısyan falan etmezler merak etme malum kısı 1 sene maas vermedıde ne oldu hala adamı gorunce pesıne gıdıolar yanı leyla ısımlı arkadas hıc bısey olmaz kımse ısyan falan etmez .haaa sunuda solıyım ben senın dedıklerının uzerınden konusuyorum benım kısıtlamalardan maaslar odenmıcekmıs falan dedınya onlardan haberım yok ınsallah bole seylerde olmaz ama erdek ıcın en guzelı en adılı neyse o olsun

       0 likes

  6. LEYLA
    27 Ağustos, 2009, 20:17

    BENİM BELEDİYEDEN Bİ ALACAĞIM YOK ALLAHA ŞÜKÜR.BELEDİYE PERSONELİ DE DEĞİLİM.VERDİKLERİ SÖZLERİ YERİNE GETİRSİNLER YETER.BEN DİYORUM Kİ AYSAN BORC VAR DERKEN MAAŞLARDA ÖDENECEK KİMSEYE BELEDİYENİN BORCU KALMAYACAK DİYORDU.VE BİZİM OYLARIMIZLA BELEDİYE BAŞKANI OLDU.BEN ŞAŞIRMAK İSTİYORUM AYSAN ERDEKİ ŞAŞIRTSIN DİYORUM.ÇOK ÜMİDİM YOK AMA….BİDE BU ARADA SİZ DE SARIYLA COK İYİDİNİZ SONRADAN BOZUŞDUNUZ AYSANLADA OLMAYIN SONUNDA . MUSTAFA SACIL 1998 SARININ BAŞKANLIKDA İLK SENESİ SACILLARIN DÜĞÜNÜ SECİMDEN SONRA VE BU SENEDE AYSAN BAŞKANIN İLK SENESİ YİNE SECİMDEN SONRA Bİ SACIL DÜĞÜNÜ AYSAN BAŞKANINDA BAŞKANLIK KADERİ SARININ KİNE BENZEMESİN SAKIN..

       0 likes

  7. MEGA SEPTİK
    27 Ağustos, 2009, 21:21

    Yinemi SAÇILLAR.?Saçılı geçelim ,ona gereken cevap zaten “Adam olmak” sayfasında verilmiştir.Leyla hanıma “kaderinin benzemesi” konusunda yaptığı tesbitlere katılmamak mümkün değildir.Belediyenin borçlarından haberdarken”BAŞKAN OLDUĞUM ZAMAN KİMSENİN BELEDİYEDEN ALACAĞI KALMIYACAKTIR” diye bağıran başkan aysan,”KAVGA BİTECEK HUZUR GELECEK” vaadlerinden başka “ADİL BİR BAŞLANGIÇ” diyede bağırıp”YAZLIKÇI-KIŞLIKÇI AYIRIMINA SON” diyede dağıttırdığı el ilanları ilede vaadlerde bulunmuştu.

    Şimdi 5 aylık bir durum değerlendirmesi yaparsak,AYSAN’ın halen elle tutulur gözle görülür somut bir icraatını biz vaad edilen vatandaşlar olarak göremedik.Belediyede neler oluyor?Bana öyle geliyorki Aysan 5 yılı biraz zor tamamlayacak veya hiç tamamlayabilecektirde.

       0 likes

  8. LEYLA
    27 Ağustos, 2009, 22:05

    GELECEK YORUMLARI GELECEK CEVAPLARI MERAK EDİYORUM SAYIN MEGA SEPTİK.BEN EKLEYE BİLCEK BİR ŞEY BULAMADIM.SAYGILAR

       0 likes

  9. trommy
    28 Ağustos, 2009, 1:53

    Leyla isimli kullanıcıya ve benzer düşünenlere;
    Sayın Baskan goreve geldiginden itibaren dokuz maas odemistir. Bu odemeler yaz aylarına geldigi icin esnaf arkadaslar veya sizler farkında değilsiniz belki. Buna karsılık daha once belediye calısanlarına kredi vermiyen bankalar farkında ve kredi vermeye başladılar.. Belediye çalışanları da Aysan başkandan memnunlar.. en azından oyle görünüyorlar. Fakir-Fukara yardımından bahsetmişsiniz; bu kasabada idari amir sadece belediye başkanı mıdır? Kaymakam da idari amirdir..Sosyal yardımlasma fonu vardır, fak-fuk-fon vardır. İhtiyacı olanlar bu yardımları kullanmak için başvurabilirler. Yorumunuzun sonunda ise 600.000 TL.lik haciz için çığırtkanlık yapıyorsunuz. Gelmiş olabilr; gayet normal; malum kişinin bıraktığı borçlar ve hacizler bunlar. Sizin de alacağınız olsa belediyeden siz de gelirdiniz. Bence yukarıdaki haber ile ilgisi olmıyan yorumunuz sadece basit bir provakasyon.. Buyuk karakter ile yorum yazarak zaten okuyuculara hakaret ediyorsunuz, Sizi ve sizler gibi düşünenleri esefle kınıyorum..

       0 likes

  10. mustafa saçıl
    28 Ağustos, 2009, 2:16

    arkadaslar daha 5 ay oldu koltuga oturalı bu kadar borc varken bu beledıyenın 5 ay kadar kısa bı zamanda duzelmesı olanaksızdır/acelecı olmanıza anlam verememekteyım /malum kısının on senedır vermedıgını 5 ayda aysandan ıstemenızde abes kacar ben bu durumların duzelıcegınden emınım/ayrıca megacım adam olmak sayfasında benımle alakalı bı yazını bulamadım apdullah dıler ve aılesını tehtıt etmekten baska bısey yazmamıssın gene /sayın mega sana bılgın olması acısından bı ıkı sey yazmak ıstıyorm sayın leyla hanım benı tanıdıgına gore/bu anlatıcagım olaylarıda bılıyordur/1bızım malum kısıyle aram ız cok ıyıydı /onun secılmesınden sonra yapılan dugunde secımlerden once gunu alınmıs bı dugundu yanı malum kısı kazansada kaybetsede dugun olucaktı/ 2 malum kısıyle aramızın bozulma sebebıne gelınce herkeze esıt davranmamasıdır kımıne fazla ceza keserken kımını gormezden gelmesı / aynı durumde olan 50 tane bag evı varken bı tanesını yıkmasıdır /hemde bızım hıc alakamız olmatan yerlerdır/ fazla kesılen cezalar bızı hıc alakadar eden cezalar olmamasına rahmen bız bu voyvadalıha sessız kalmayım mılletın hakkını aramak ıcın mahkemeye bas vurmusuzdur kı buda bızım yalaka yılısık ayak yalayan bırı olmadıgımızı dık durdugumuzu gosterır herkez malumkısıden korkarken bız her kulvarda onunla ınatlasmısızdır./ bu olaylar oldugu zamanda olduktan sonrada malum kısıden barısma teklıflerı gelsede bız kabul etmeyıp cızgımızı bellı etmısızdırkaldıkı malum kısı bıle dusmanım sızın gıbı mert olsun dıye arkamızdan bagırmıstır.yanı megacı eger bız o zamanlar sesımızı cıkarmasaydıkmalum kısıye uysaydık su an onun yanında olurduk karsısında degıl her devrın adamı nası oluyo bana bı acıkla sımdı bu anlattıklarımda 10 sene oncesıdır

       0 likes

  11. mustafa saçıl
    28 Ağustos, 2009, 2:43

    trommy kelıme kelıme taktır edıyorum senı herseyı cok guzel acıklamıssın agzına saglık

       0 likes

  12. MEGA SEPTİK
    28 Ağustos, 2009, 4:31

    Leyla hanımla benzer düşüncede olanlara diyen arkadaşa:Sınırlı sayıdaki düşüncelerinize belki bir derece katılabilirim.Siz çalışanlarına verilen krediyi bırakında bizzat Belediyeye Bankalar kredi veriyorlarmı ona bakın.? Bankalar ne belediyenin ,nede çalışanlarının kara kaş,kara gözlerine kredi vermezler.Siz krediyi bakkalda satılan bir metamı zannediyorsunuz?.Bankalardan kredi almak için size on dereden su getirttirirler.Şöyle ,15 bin yada 20 bin liralık bir zati kredi için bankalara bir baş vurunda şartları bir görün bakalım..Eminim kefil olacak bir esnaf dahi bulamazsınız.Kaldıki belediyelerin isteyeceği kredi 15-20 bin lirayla kalmayıp,bir kaç yüz bin lira ,belkide bir-iki milyon liralık kredi olacaktır.Bu taktirde bankalar ipotek isteyeceklerdir.Erdek belediyesinin bu miktarlarda kredi alabilmesi için tüm taşınmazlarına icra dairesi tarafından haciz konmuşken, ipotek teminatı olarak neyini gösterebilecektir.?Siz bizleri tamamen esefle kınamadan önce daha temkinli düşünüp ondan sonra bir yorumda bulunsaydınız, esef kelimesinin yerine belki kısmen deyip, hem daha makul,hemde daha insaf sınırları içinde kalırdınız.

       0 likes

  13. c.stevans
    28 Ağustos, 2009, 8:48

    sevgili saçıl arkadaşım iyi yazmışsın ama ben şahit olduğum bir olayda seçimden önce babanın sayın sarı ile görüşmek ve marmarabirlik seçimleriyle ilgili idi galiba destek alabilmek için çok çaba sarf ettğini biliyoruz burda pek dik duruş görememiştik bide demişsiki sayın sarıdan korkmadık geçen sene doktorun oğlu ile zıp zıp işletirken sarının haberi olduktan sonra bir gecede nasıl kaçtığın söyleniyor birazda korkmuşsun galiba burda hemen kaçmışsınız saygılar

       0 likes

  14. elif
    28 Ağustos, 2009, 10:43

    baylar bayanlar biz erdekliler olarak ne istediğimizi daha bilemiyoruz .bu belediye erdeklilerin sanki geçim kapısı olmuş .Sayın başkan hangi birinize yetsin hangi biriinize ulaşsın oda SÜPERMEN diğil ya bizler gibi bir insan .iyi niyetleri olan erdek için çalışmak isteyen erdeği seven bizden birisi . ne bekliyorsunuz anlamadımki herkes belediyeden birşeyler bekliyor bu nebiçim bir iş .belediye kiramı ödesin belediye elektiriğimi ödesin belediye yakacağımı versin belediye karnımı doyursun belediye bayramda üstümü başımı giydirsin………bunlar belediyenin görevimi yoksa hizmet vermekmi adam bunlarla uğraşmaktan başka birşey yapamıyorki. bırakın bi rahar ta işine gücüne baksın tabi malum kişi döneminde yiyin babam yiyin belediyeden geçiniyordunuz borç oldu gıtlağa kadar şimdide aysan şöyle aysan böyle vicdansızlar allahtan korkun be .malum kişi sanki ne yaptp 10 senede ki ne istiyorsunuz bir hastanemiz bile olamadı daha konuşuyorsunuz ayıp ayıp şurda 5 ayolmuş hesap soruyorsunuz 10 senenin hesabı nerde sorsanıza soramazsınız tabi hepinizin bi parmağı var çünkü o 10 senenin içinde şimdide kalkmış ahkam kesiyorsunuz ….. daha ne diyim söylenecek çok şey var aslında ama neyse hadi

       0 likes

  15. ali 1
    28 Ağustos, 2009, 12:31

    sayın leyla sen belediye içindeki kişilerden bazı şeyleri duydum diyosun onlar başkanla berabermi karar veriyorlarmış bazı şeylere belediye çalışanları zaten çile çekmeye 10 senedir alışık şimdi maaşlar ödendi hala sıkıntıdanmı bahsediyolar başkan ne yapsın anca temizlemeye çalışıyor borçları bu insanda yaradıcı değilki hemen herşeyi bi kalemde yapsın beklemek lazım bunada şükür etsin o belediye içindeki lafazanlar çalışsınlar baksınlar işlerine odun kömür hepsini alıyolar belediyeden maaşlarda ödeniyor daha ne istiyolar anlamadım

       0 likes

  16. ali 1
    28 Ağustos, 2009, 12:51

    belli sıkıntıda olanlar ceplerde marlborolar altlarında arabalar aman ne sıkıntı ne sıkıntı

       0 likes

  17. xxxl
    28 Ağustos, 2009, 13:40

    perşembenin gelişi çarşambadan bellidir derler.bütün bu olumsuzlukları bu sayfalarda yazan arkadaşlar hepsi biliyorda oraya seçilmek için can atanlar bilmiyormuydu.yanlışları yanlışlarla ortadan kaldıramazsınız.eğer yanlışa yanlışla cevap verirseniz eskiyi arar duruma gelirsiniz.sahile büfe yağdırmakla iş yürümez.sus payı taraftar payı dağıtmaklada iş yürümüyor.temelde sorunları tesbit edip sorunları temelden çözmek lazım.hangi büfeci ve plaj işletmecisini dinleseniz işmi yaptık paramı kazandık diye ağladığını çok duyarsınız.ama seneye ayni yerleri tekrar tutmak için bin takla attığını görürsünüz.belediyenin kurumsalaşmış bir geliri olmalı.kişilerin kiraladıkları mallardan vermek istemediği gelire tabi olmamalıdır.belediyenin gelirleri neler hesapsız kitapsız 3 bilemdin 5 kalem geliri vardır.gideri 2 kalemde olsa yekün teşkil ediyor.işte bu eksi gidişatı önce dengeye sonrada artıya getirmenin yolları aranmalı.yoksa bu kartopu gibi çığı ya dönüp erdeği altına alır.işte bizlere burada bir görev düşmektedir.bu aksaklıkları gördüğümüz yanlışları anlatalımki bir faydamız olsun.adamın biri bir sandalye almış duvarada yazı yazmış buraya park etmek ücretlidir diye kimin adına alıyorsun park edilen yere beş araba sığmaz neresi diye sorarsanız banvit basket sahasının ara sokağı.plaja şemsiye ve şezlong veriliyor günümüzde bankaların bilançoları şeffaf olduğunu varsayarsak bu arkadaşların kazanamadım lafına itibar etmemelidir.buralar sus payı olarak verilmiyorsa mevsim başında burayı kiralayacak arkadaş yatırır parayı belediyeyi arkasından koşturmaz.bunları konuşalım yada ilgililere bunları duyuralım.belediyeler ticaretle uğraşamaz ama vakıf ve şirket kurdurabilir.kışın elindeki personelden belediye inşaat işlerini yaptırabilir.yani arkadaşlar kimseye bir göbek bağı yoksa önüne dalkavuklardan etten duvar ördürmüyorsa kafasını kaldıran her yönetici iyi kötüyü bilir bindiği dalı kendisi kesmez.saygılarımı sunarım.

       0 likes

  18. monser
    28 Ağustos, 2009, 14:31

    Belediyeden kaç kişi maaş alıyor çok merak ediyorum? hayır ortalıkta belediye görünmüyorda onun için soruyorum kışın zaten zabıtalar çekirdek çıtlatıp geziyor,binada kaç kişi ne iş yapıyor ne kadar maaş alıyor? muhteşem KAYA ROCK DISKO zaten kapatıldı ama maşaallah seyitgazi ışıl ışıl adam 2 metre arayla sokak lambası koymuş (öncekinin marifeti tabiki) kurbağlı desen öyle ,yahu madem disko kapalı kapat kardeşim geceleyin ışıklarını tasarruf tasarruftur,tamam çocuk parkı gibi ıssız yerler tabiki aydınlanacak ama tasarruf için elinden geleni yap.İşe yaramayan adamıda sepetleyip kapının önüne koyacaksın acıma devri değil 3-5 kişi açıkta kalmasın derken herkes açıkta kalacak.Artı olarak madem şeffaf belediyecilik var şu hesaplar ortaya konsada herkes görse,bu yaz kasaya nereden ne kadar para girmiş? nerelere ne harcanmış? ben size kesin söylüyorum orada daha ne gereksiz ne boşa harcamalar vardır.

       0 likes

  19. MEGA SEPTİK
    28 Ağustos, 2009, 14:33

    Sayın arkadaşlar bir takım polemiklere girmeden evvel şuraya tıklamakta fayda vardır…

    http://www.ilkhabergazetesi.com/belediye-kimsenin-babasinin-mali-degil/

    Şimdi devam edersek,görüleceği üzere Aysan tüm basın mensuplarını toplıyarak,hatta onlara yemekli bir basın açıklaması yaparken vaaatlerinin ve projelerinin bir kısmından sözlü olarakta bahsetmişti.Şimdi bir takım arkadaşlar belediyenin yapacağı işlerin neredeyse tümünü maddiyatla ilgili olarak telakki etmişlerdir.Ben ise yine şu meşhur yazlıkçı-kışlıkçı ile ilgili orda söyleyipte,kayda yazılı olarak geçen herkeze eşit su vaadiyle ilgili iki kelime söyliyeceğim.Bütçeye Sarı tarafından konan bu madde padişah fermanı değildir.Belediye meclisinin alacağı geçici ,sonrada kesinleştirilecek bir
    kararla bu maddiyata dayalı olmayan mesele halledilebilirdi.Belediyenin bir düz dosya kağıdına yazacağı bu karar için ben Ali Evyapan’ın 10 tanesini 50 kuruşa sattığı düz dosya kağıtlarından alıp göndereyim o zaman.Aysan seçilmeden önce belediyenin borçlarından haberdarken,şimdi birileri çıkıpta ” E işte efendim ,bir dönem önce bütçeye konulmuş kararlar ,bir sonraki döneme kadar değiştirilemez” derlerse, “sen bunları bilmiyormuydunki de su tarifesi ile ilgili vaadlerde bulundun” diye adama sormazlarmı?Bilmiyorsa belediyeciliğide külliyen bilmiyor demektir.Desenize bir beş senemiz daha heba olup gidecek?

       0 likes

  20. LEYLA
    28 Ağustos, 2009, 14:34

    BU KIŞ NELER OLACAK BAŞKAN.??? 100 İŞCİ CIKARILACAKMIŞ BELEDİYEDEN MAAŞLAR 5 6 AY ÖDENMEYE BİLİRMİŞ YAKACAK YARDIMI KIYAFET YARDIMI ERZAK YARDIMI FAKİRLERE MAAŞ VERİLMİCEKMİŞ.BU KIŞ NELER OLACAK ERDEKTE MİLLET BİR BİRİİNİMİ YİCEK….ACABA..600 BİN YTL HACİZ GELMİŞ BELEDİYEYE DİYE DUYDUK.NELER OLACAK..BEN BUNLARI YAZMIŞDIM.BU GERGİNLEŞDİRME NEDEN ANLAYAMADIM …HERKEZI ALACAKLI GİBİ GÖRÜYORSUNUZ.BENCE HİÇ MALUM KİŞİ DEYİP DE KACMAYA CALIŞMAYIN.GECMİŞE DEĞİL GELECEĞE BAKIN 5 YIL SONRADA AYNI CEVAPLARI YAZMICAKSINIZ HERHALDE..MALUM KİŞİ BORC BIRAKTI MALUM KİŞİ DİSKO BIRAKTI.CALIŞDIRIN KAZANIN İÇERDEKİ İŞLERE BEN GÖZLERİMLE ŞAHİT OLDUM BEDAVA GİRENLER Mİ İSTERSİNİZ BEDAVA İÇENLER Mİ İSTERSİNİZ NELER NELER…Bİ ANLATAYIM BU SENE BEN NELER GÖRDÜM 7 KİŞİ BEDAVA İÇERİYE GİRDİK BEN KENDİMDE İÇLERİNDE VE BÜTÜN GECE BEDAVA VODKA RED BULL OHHH KUSUNCAYA KADAR..SONRA İÇERDEKİ CALIŞANLAR DİSKO ACILMA SAATİNDEN ÖNCE ACILAN VODKA LAR VİSKİLER…KONSER LER VARDI YA EVET BELEDİYE BAŞKANI ÖLDÜRÜLDÜ SANKİ KONSERLER İPTAL EDİLDİ KONSERLERİN GELİRİ İLE BORCALARINIZI ÖDERDİNİZ İŞTE KIMSE DE BU KIŞ MADUR OLMAZDI.OKADAR İNSAN GELDİ BU KONSERLER İÇİN KİMSENİNDE OLAYLARDAN HABERİ YOKTU GELEN YERLİ TURİSTLER KIZIP KACTI.AMA NEDİYORUM BEN MALUM KİŞİYİ SAVUNMUYORUM.SADECE GÖRDÜKLERİMİ VE DUYDUKLARIMI YAZIYORUM.SAYGILAR..

       0 likes

  21. mustafa saçıl
    29 Ağustos, 2009, 0:42

    c.stevans arkadas marmara bırlık secımlerını takıp ettıgıne gore ısın aslı neyse onu yaz huseyın sarı benım babım lıstesını degıl karsı tarafın lıstesını desteklıyordu.karsı tarafın lıstesındekı degısıklıkler sarıyı kızdırınca oda eren motelde yıkım yapmıstı .benım babamada ISTERSEN BEN SENI DESTEKLERIM haber salmıstı ama babam BUGUNE KADAR SENDEN YARDIM ISTEMEDIM BUNDAN SONRADA ISTEMEM dedı bunu butun erdek bılıyo sen nıye tam tersınde bılıyosun anlamıs degılım 2 zıp zıp meselesıne gelınce bız hepımız erdeklıyız dımı /erdekte calısmak ve evımızı gecındırmek zorundayız/ bızım zıp zıp ımız var ve sarı koydurmuyo ama bakıyosun yabancılar gelmıs ıstedıgı yere ıstedıgını koyuyo /kardesım bu adam yabancılarınmı yoksa erdeklılerın mı baskanı/ bızde koymak ıstedık koydurmadı/ bızde madem oyle dedık ve yıne seklımızı bozmadık bız onu oraya koyuyoruz gel sende kaldır dedık ve koyduk agustosun 27 sınde akabınde 3 4 gun sonrada ramazan oldu ısler durdu bızde daha fazla uzatmadık ve kaldırdıl ALLAH var oda kaldırılsın dıye bı cabada bulunmadı YANI ISLER SENIN DEDIGIN GIBI DEGIL DOGRULARI YAZARSAN DAHA COK SEVINIRIM OKEY

       0 likes

  22. DİKEY
    29 Ağustos, 2009, 1:28

    leyla hanım demek dıscoda bedavadan yedın ve ıctın bıde matah bıseymıs gıbı anlatıyosun ha senın gıbıler yuzunden beledıye bu durumda zaten yaptıgın seyden utanıp ozur dılemek yerıne cıkıp utanmadan yazıyosun bu bedavacılıgın hesabını obur tarafta sorarlar

       0 likes

  23. burcu84
    29 Ağustos, 2009, 3:03

    görevimin başındayım demek kolay lakin erdek için verdiğin sözlerin hiçbirini tutamıyorsun sayın aysan.oylarımız heba oldu.burda üzülerek yaşıyoruz.sayende pişmanız.

       0 likes

  24. burcu84
    29 Ağustos, 2009, 3:17

    oyumuzu sana verdik ama sarı yı bile arıyoruz..lütfen dediğin gibi şaşırt bizi hep izinlisiniz.

       0 likes

  25. vatan
    29 Ağustos, 2009, 4:46

    sayın: arkadaslar yazılarınızı ne zamandır okuyorum . ve bakıyom düşünüyom ve her sekirde kişiler görüşlerini birdirmiş ancak ben ne zamandır yorum yapmıyorum ve bakıyom her kezi takip ediyom . ve yazmayı da şu an uygun görmüyom kendime ancak bir kac seyi söyleyebirim . sayın : aysanın deyerini bilin su an ben ona şahsım olarak oy vermesem bile size derimki izne cıkıyon devamlı derken düşünmek gerek kişi nin zorunlu izne cıkması dogal bakın dünyanın en deyerli varlıgı babası hasta bence babasınla ilgilenmesi su an cok doru bir durum . hanginiz gecmiş olsun dileklerini sundunuz ? izter sevin ister sevmeyin bu vatandas secmiş getirmiş. ben derimki ne kadarda hata yaparsa yapsın bizler sorunlarımızı dile getilerim ancak kişileştirmeyelim. ve diskoda beleşçiler var denmiş o kimin sucu . aysanınmı .? ve sayın mega septik abim su urumunda haklı o gecmişin sorunlarını devamlı dile getirdi ve . sayın :mega septik abi haksız alınan her kazanc haramdır bu konuda haklısınız . ve mustafa sacıl kardesim inan seni severim ve eniştende benim ilk okul arkadasım sende güzel bir deli kanlısın ancak . az büyüklerine karsı az daga dikkatli olki bizler hata yaparsak sen hoş görünle bizi mahcup et . ama ben kuvvetliyim ve güçlüyüm dersen yanılırsın hayat bana herseyi öretti . ve senin zıpzıpın . güzel erdek iiçin keske tüm gencler calışsada ekmeyin kutsallıgını bilse . beni azda olsa tanıyorsun ben nasıl ekmeyime saygı göztelirmesini istersem senin ekmeyinede saygılıyım . bakma gecmişin baskanı bilmez ekmeyin nasıl kazanıldıhını ?bir konuyu daha söyleyim sayın . hamit abimiz olduhu sürece erdek yene eskisi gibi olur ancak sayın aysan: da ben birseyler görüyüm allah kazasız belasız . basımızda görev nasip etsin kendisine .sayglarımı sunarım. herkeze yasamlarında başalılar dilerim . erdek ve erdekte yaşayan herkez bizim evlatlarımız evlatlarımıza sayip cıkamazsak bir baskası gerir ve sayip cıkar siz merak etmeyin. ?simdi bir birlik olunup tuğla fabrikasından tutun salaneye kadar cok ,iş var bir birlik olunda erdek hayatında hep güzellikler içinde olsun

       0 likes

  26. c.stevans
    29 Ağustos, 2009, 10:25

    sayın saçıl zıp zıp konusunda haklı olabilirsin fakat marmarabirlik seçimleri ile ilgili şans eseri benimde bulunduğum bir ortamda baban sayın sarı ile görüşmek için çok çaba sarf ediyordu ben şahit olsum duymadım istersen babaya bir tekrar sor randevu için çok koşturdu tabii daha sonra görüşüp görüşmediğini bilmiyorum saygılar

       0 likes

  27. MEGA SEPTİK
    29 Ağustos, 2009, 13:01

    Değerli vatan kardeşim,sen yine yazılarınla buralara renk kattın.Sen susan Türkiye olma.Zaten bildiğin üzere biz xxxl ile bunun mücadelesini verdik halende veriyoruz. Bu uğurda yine son zamanlarda gördüğün üzere dünyanın hakaretine,dahada kötüsü dünyanın iftirasına maruz bırakıldım.Ama her defasında Allahtan birileri çıktıda şahitlikleri ile bu zındıklığı ortaya çıkardılar.Allah daima haktan yanadır.Bunu bazı zındıklar unutmuşlardır.Beni ilgilendirmez fakat görünen şudurki, ramazan günü benim bulunduğum mıntıkada dahil olmak üzere Erdekte yarı milletten fazla insan oruç tutmamaktadır.Bari oruç tutmuyorsunuz,tutanlara saygılı olun.Tamam zapparsınız anladık ama birde bunu alkolle pekiştirmeyin.Bir kaç yerin haricinde içkili yerlerde gündüz vakti bile paso gaz bira-rakı içmeye devam.Sahilde açık olan büfelerin yanında içenler ayrı.Gece kafkas restorandan itibaren hastaneye doğru yürürken bu yerlerde hemen neredeyse masalarına teğet geçen onca insanlardan utanmadan,hemde kendi başlarına ramazan günü içen kadınları görmek beni bile çok şaşırtmaktadır. Çay bahçeleri gündüz vakti dolu.Sadece Erdeğin halimi böyle?.Hayır artık her yer yozlaşmış,dejenere olmuş. Sadece ramazan konusunda değil,her konuda.Düşünüyorumda Allah korkusu kalmamış böyle bir ortamda şahsıma atılmaya çalışılan iftiralar çok normaldir.Avrupa birliğine gireceğiz ya.!Avrupalılaşacağız ya.! Bu arada geleneksel öz örf ve ananelerimizi kaybetmişiz,öz benliğimizi kaybetmişiz,öz kültürümüzü kaybetmişiz ,kısacası ÖZÜMÜZDEN uzaklaştırılmışız ne önemi var değilmi?Beğenen olsun beğenmiyen olsun.Senin yorumların ve bildiklerin bizler için son derece değerlidir vatan kardeşim.Sen yazmaya devam et.Etki bazı insanlarında ipliği pazara çıksın.Bakarsın bazılarının yüzü kızarır.Biliyorsun bir gavuru imana getirip,hidayete erdirip, müslümanlığa döndürmek ,vesile olan kişi için son derece büyük bir sevaptır!Bu sitedede iftira eden her kimlerse!, Allahtan onları hidayete erdirmesini niyaz eylerim……….

       0 likes

  28. LEYLA
    29 Ağustos, 2009, 13:45

    BEDAVA SİRKE BALDAN TATLIDIR SAYIN DİKEY BUNDA UTANILACAK BİŞEY YOK.BENİM ÖDEDİĞİM VERGİLERLE MİLLET NELER GÖTÜRÜYOR.BEN Bİ GECE BEDAVA EĞLENMİŞİM COK MU VE ORADA BEDAVA EĞLENEN TEK İNSANDA BEN VE BENİM GRUBUMDA KİLERİN
    OLDUĞUNU SANMIYORUM SEN HATİCE YE DEĞİL NETİCE YE BAK BUKADAR UZUN Bİ YORUMDAN SECTİĞİN KISIM COK İLGİNC.BİRDE ŞUNU SÖYLİYİM SEN YİĞENE DEĞİL YEDİRENE BAK.KENDİMİ KÖTÜ HİS ETMEMEMİ SAĞLANDIN BU ARADA AMA SADECE 2000 KİŞİDEN BİRİNE UNUTMA BU BELEDİYE BU ŞEKİLDE BORC ÖDEMEYİ BIRAK DAHA COK BORC YAPACAK HEPİMİZ BUNA ŞAHİT OLACAĞIZ…ALLAH AYSANIN YARDIMCISI OLSUN..

       0 likes

  29. vatan
    29 Ağustos, 2009, 15:42

    selam : tüm büyüklerim ve deyerli küçüklerim . mega septik . ve xxxl büyüğüm ikinizide tanıyan ve ikinizede hak veren ve saygı duyan bir kişiyim . sizler yasaya aykırı olan ve haksızlık olan konuların vatandas için uygun olmayan . seyleri yazıyonuz buda sizlerin haklı olduhunu gözteriyor bence ve benim cevremce. ve mustafa sacıl kardeşimi küçüklüyünden tanıyan ve saygılı bir kişiliyi bulundugunu gören ve hep bir ekmek peşinde olduhunu gördüm . tabi yasının verdiyi azcık havası var . gecenlerde bazı kelimelerinle bire beni kırdı farkına varmadan ama olsun . ilerde erdek için faydalı bir kenc kardesim . ben onu zıpzıpın basında ayilesinle calışır gördüyüm zamanlar onunla gurur duyuyom cünkü ekmek için mücadele ediyor keske tüm genclerimiz öyle olsada kimse kimseyi üzmese. ben tek eksik . gördüyüm şey hani genclerin iple sallandıgı konumda koruma halkasını zayıp görüyom . herhangi bir ipin hatalı durumunda bir evladımızın canı yanar . ve o cemberin daha geniş olmasının daha uygun olacagını umut ediyom . birde . sayın :c.stevans nikinin kişiliyinimi veya ne anlam tasıdıgını örenmek isterim mümkünse. ben kişilerin yaptıklarınla deyil yapacaklarınla ilgileniyom . inannın ben siyasetle hiç urasmadım . ama bizleri bile siyasetin içine cektiler farkına varmadan . benden ne ak partiye nede chp ye oy cıkmaz bundan sonra bilgilerinize sunurur . sizler kime oy velirseniz verin saygı duyarım . ben esnafım . esnafada . baskanada . görevini . kim layıkıyla yapıyorsa saygı duyarım . sayın : sarının yönetim . şekrinle şimdi yönetim sekli aynı . fark yok bence ancak . sayın : aysana bir bucuk seneye yakın bir musade edin bakalım . cocuk bir rahatlasın . bence birseyler yapmaya calışıyor . ben madur kalsamda . inanın hiç önemi yok yeterki erdek genci azda olsa ekmek yiyebilsin . ben şimdi ne isterim biliyonuzmu arkadaslar acık ve net söylüyorum . eski yönetim kadrosundan vatandası üzen hiç bir encümen kalmasın çünkü vatandası sevemeyen bir kişiden hiç birsey olmaz .

       0 likes

  30. mustafa saçıl
    29 Ağustos, 2009, 15:49

    sevgılı vatan ben megaya /sana soledıım lafları gerı alıyorum kendıme yakıstıramadım dedım ondan sonra mega bana hep hakarette ve kufurde bulundu/ ben argo bı kelıme bıle kullanmadım sımdı sen kalkıp bana saygılı ol dıyosun haaa ben naptıgımı bılıyorm genede saol ama gerek yok kımsenın verıcegı akla ıhtıyacım yok bende senı severım saol hos gorunle bızı mahcup et demıssın megaya kackere hos gorulu davranmaya calıstım mahcup olmadı ne kadarda tırsmıssınız hepınız megadan kımse agzını acmıyo adama ama bende acmıcam artık gereksız erdekın gereksız ınsanları ıcın erdekı ve erdeklılerı savunalım dedık ama kımsenın umrunda degıl /megacım bende artık sana yazmıcam taaaakııı sen bana laf atana kadar

       0 likes

  31. vatan
    29 Ağustos, 2009, 15:59

    sayın : arkadaslar . benim için erdekte huzuru bozan deyil huzur saglayan kişiler önemli . sizlerin bazıları yazmış ya baskan devamlı izne cıkıyor ? siz onun yerinde olsanız ne yapardınız . vatandasa gidip sarı gibi hakaretmi ederdiniz ? veya hükümetten cıkarken bana yaptıgı gibi bir 2 bin ytl dahamı ceza keseyim derdiniz ? sayın :c.stevans arkadasım . sizi tanımıyom ama siz beni iyi tanırsınız sanırım . recep erenin anesi benim yakın akrabam . bak ben recep erenden ne cektim allah la kendim birim . . allah herkezin kalbince versinn . . sarıyı kaza getirdi kaz pedalı kırırdı . simdi aysanı getirmeye calışıyor bakalım nereye kadar ?kim ne ekerse onu bicer . .. (bazı belediyede calışan arkadaslar burda nikleri deniştirip aysana sataşıyor yorlar bunu ben farkettim ama inanın vatandas aysanı secmiş bir birdihi var demekki bence ne kadar hata yaparsa yapsın. sarı gibi kimseye hakaret etmiyeceyini ve kimsenin ekmeyinle oynamıyacagına inanıyom . gecengün basımdan bir olay gecti sizlerle paylasayım . bir memur bey geldi iş yerim sabaha kadar acık tutuyom . mucburumda bu ekonomik şartlarda calışmak zorundayım . dedimki bakın sarının yasaya aykırı işlerin tutumunda iş yerimizin mahkeme kararını kazandık . buyrun . bana ne dese beyenirsiniz. adam gibi bir belediye baskanı olsa ben sana solarım ama yok dedi ? aca ba benim baskanlarım adam deyilde vatandasa kötülük yapan . o görevlimi adam . bunu sizlere soruyom ? o yüzden sayın arkadaslar yönetim de kim olursa olsun yanlışları birdilerim ancak kırmadan olsun cünkü hepimizin doraylı yollardan yakınlıkları var bir birine . görevini layıkıyla yapan tüm büyüklerime başalılar dilerim . ve kim olursa olsun hiç sorun deyil dürüzce dürüz olanın yanındayım . saygılarımla .

       0 likes

  32. mustafa saçıl
    29 Ağustos, 2009, 16:05

    c.stevans hangı ortamda kımlerle bulundun yazsana bı olayların ıcınde ben vardım ne alakası var sarıyla gorusmek ıcın caba harcadı falan demıssın yalan attıgını sende bende ıyı bılıyoruz sarı karsı lısteyı desteklıyordu karsı lısteyı destekleyen bırıne gıdıpte benı destekle demek bı kere mantıklı degıl yanı soledıın sey mantıklı degıl yapma allah askına yaaaa

       0 likes

  33. mustafa saçıl
    29 Ağustos, 2009, 16:13

    sevgılı vatan gecen gun senı kırdıgımı sanmıyorm ınsanlar esıttır herkezın herseye aynı hakta olması gerekır cıfte sıdandart olmz dıyen sen degılmıydın gecen gun ısmı lazım degıl sana bırını sordum adamı goklere cıkardın ULASAMAZSIN /O COK BUYUK ADAM / MSENIN BENIM UGRASICAGIM TIPTE ADAMLAR DEGIL /dedın ben senden bole bısey beklemezdım sordugum ınsanda senın benım gıbı bı adam sonucta / canım ona sıkıldı yoksa sana bılerek veya bılmeyerek kırıcı bı laf solemedım ama genede soledıysem kusura bakma lutfen zıra elınde buyuduk desem yerı var

       0 likes

  34. vatan
    29 Ağustos, 2009, 16:15

    güzel kardeşim :mustafa saçıl seni yetiştiren ayile güzel sende güzel yüreklisin bunu biliyom . bende mega abine gecmişte bazı kelimeleri için yazdım gücendim . gecmişin baskanına karsı az nasik olması içi okuduysan . ancak görevli kişi vatandasa hakaret ederse tabiki vatandasın elinde olmadan tebki verebilir . bak ben . sana basımdan gecen bir olayı anlatayım . benim iş yerimi bilirsin . iş yerine iki tane abone erettirik saatı olurmu ? bak yapmışlar . gittim ve bu hatanın düzertirmesi için ricada bulundum hakarete uradım nerdeyse sopa yiyecektim ? cıktım sayın müdüre orhan abinin yanına gittim ve düzertirmesini istedim sag olsun hoş görüyle efendiliyinle . düzeltirmesini söyledi ama . ben düzelmiyeceyini hizsettim ve parasını verdim ve 3 gün bekledim . ve 3 gün sonra gittim yok düzelmemiş ancak ordaki külan bir bey efendi bana burayı imzalamam gerektiyini söyleyip bir evrak verdi bende hiç bir yere imza atmıcamı ve aboneliyimim devam ettilirmesini rica ettim ve hakarete uradım ve bana sardırdı ve bende bana hakaret edemiyeceyini ben nasıl davranıyorsam öyle davranılması gerektiyini söyledim . ve müdür orhan bey geldi odasına aldı olayımı düzertti ancak şimdi yene beni rinçide edecek olayla karsı karsıyayım . bende gereken yerlere birdirdim . birdirmem gerekiyordu bakın biz vatandas görevi ne olursa olsun hepsinin zor şartlarda olduhunu biliyoz hoş görürü olmalıyız . ve anlayışlı olmalıyız . ancak ben istediyimi yaparım derse ve görevini safsaklarsa o zaman bizimde güçümüze gider deyilmi . o yüzden sayın mega abine gücenme mustafacım . cünkü adamın su saatini kırmışlar benim anladıgım kadarıyla ve üzmüşler vatandası haksız lık yapmışlar . sence haklı kişi haksız durumda olursa ne olur ?

       0 likes

  35. semih
    29 Ağustos, 2009, 16:40

    yav vatan abi yapma bu kadar belli etme c.stevans cok unlu bir sarkicidir anlamini babasina sormak lazim .

       0 likes

  36. MEGA SEPTİK
    29 Ağustos, 2009, 17:18

    Bir düzeltme yapayım.Yusuf İslam’ın adında ufak bir harf hatası yapılıyor.Stevans değil,Stevens’tir.Bu durum karşısında bu arkadaş kullandığı rumuzla belki Cat Stevens’ı kastetmiyorda olabilir.?

       0 likes

  37. kaçura
    29 Ağustos, 2009, 17:35

    ya vatan utanmadan konuşuosun dükkanın önünü panayır gibi yapmışın bide kendin dikilyosun önünde millet geçmekte zorlanıyo senin kime oy verdiğini biz çok iyi biliyoruz zamanında yaptığın esnaflığıda gidip bursadan aldığın spot malları erdekliye sattığını dükkanın kapatma saatinde kapatmıyım kepenk altından mal saatığın günleri çok iyi biliyoruz ilk baş kendi önünü süpür sonra insanlrı eleştir. mustafa saçıl seninle siyasi görüşümüz farklı olmasına karşın erdeklilik konusunda söylediğin düşüncelerine katılıyorum megaseptiği fazla ciddiye alma o erdekli düşmanıdır. burda yeteri ilgi alakıyı göremediği için erdeklileri kötü gösteriyo kimseyi burda zorla tutmuyoruz . beğenmiyen gelmesin erdeğe aysan başkandan su parası konusunda mevcut politikanın devamını istiyoruz…

       0 likes

  38. MEGA SEPTİK
    29 Ağustos, 2009, 18:01

    İşte bir den..o daha.Kaçura ha. H..t kuçu kuçura.Su parası konusunda mevcut soygun politikası devam edemez .Zira Danıştay 8.Dairesi dur kararı verdi.Konuyuda takip eden Erdek kaymakamlığıdır. Üzgünüm hevesin kursağında kaldı ama kınayı nerene sürmemi istersin acaba?

       0 likes

  39. vatan
    29 Ağustos, 2009, 18:16

    kaçura.. nikli birey ben bursadan metrodan alıyordum bilararı evet canım nedenmi? senin gibi güzel arkadaşlarıma öretiyom ticareti? ve senin gibi arkadaslar vatandasa hakaret ederken ben hizmet ediyom ve serefli bir birey olarak ekmek yiyom ve ben sabaha kadar yene acıkım ben yanlış bir ,iş yapmıyom ekmeyim için calışıyom senin hakkında yorum yapmıyom nedenini sen düşün canım benim keske siz mega septik gibi düşünseniz o zaman erdekte kimse kimseyi üzmez. birde siz belediyede ne yapmaya calışırsanız calışın siz anca biz ne istersek o nu yaparsınız . siz kişilerin yüzüne güler arkasından kötülük yaparsınız ? ben yene söylüyom hangi zafallı vatandaşı üzüyorsa o zavallıdır ?

       0 likes

  40. xxxl
    29 Ağustos, 2009, 18:33

    vatan kardeş erdeğin yüz akıdır.bütün esnaf vatan kardeş gibi olsa.her şeyden önce adam gibi adamdır.tek suçu ekmeğinin peşinden koşmaktır.vatan kardeşin bu haklı mücadelesine kim karşı çıkıyor ise kim leke bulaştırıyor ise oturup ben ne yapıyorum ya diye bir düşünsün.bu düşünce tarzı ile de erdek düşmanlığını esasen siz yapıyorsunuz.erdeğin sizin gibi düşünen bir halkı varsa başka düşman yaratmaya kalkmayın sizin gibi düşünenler yeterde artar bile.sizin gibi düşünenlerde kıskançlık tavan yapmış ancak sizinle öbür tarafa giderse bu duygudan kurtulursunuz.yazık çok yazık erdek sizlere kaldıysa bu düşüncedeki kişilere kaldıysa vah benim güzel erdeğime vah.tartışma zeminini yükseklere taşıyan arkadaşa ekmeğini taştan çıkartan arkadaşa bu kadar düşüncesizce saldırılmaz.hoş saldırıpta ne yapabilirsiniz olsa olsa kişilğinizi ortaya koyuyorsunuz.kötü laf duymaktanda memnun olup kendinizi erdekle beraber tutyorsunuz.gelmeyin deme sözünüde ne siz ne sizin ağa babanız söyleyebilir.bende diyorumki bizler erdeği düşündüğümüz için aksaklıkları yazıyoruz biz bu düşüncede biriyiz.biraz dağ dan gelip bağdakini kovmak gibi olacak ama bizler geldiğinde sizlerde başka yerlere gidin bizi görmek istemiyorsanız.siz bizi istemiyorsanız bizde size aşık değiliz.gidemezsiniz çünkü gidecek ne gücünüz ne imkanınız nede cesaretiniz var.işte sizin kıskançlığınızda burada zaten.”kıroyuk emme para bizde”çatlasanızda patlasanızda biz geleceğiz istediğimiz yerde hayatımızı yaşayacağız.o ra olmazsa,şu ra olmazsa, canımız istediği yer.hepinize sayğılar sunarım.

       0 likes

  41. vatan
    29 Ağustos, 2009, 18:47

    deyerli. ilk haber calışanları ve tüm hizmeti gecen lere ve sayibine ve deyerli zamanını ayırıpta güzel ve toplum için yazan kişilere yasamlarında başalılar ve hep mutlu olmaları dileklerimle . ve bizler için görevlerini şerefli yapan tüm bireylere başalılar dilerim

       0 likes

  42. kaçura
    29 Ağustos, 2009, 19:16

    çok ayıp megaseptik 2 dk insan olup insan gibi konuşsana hani sen çok medeni bilgili kültürlü bi insansın ya hiç yakıştıramadım sana biz erdekliler çok ilkel kaba insanlarız şarap içeriz yabancıları döveriz yazlıkçılara değer vermeyiz ya öyle diyodun yoksa sendemi bize özendin erdeğin suyunu içen kaçamıyo burdan sen varya sözünün eri olsan erdekten giderdin hani kaç kere evini satyodun da gidiyodun ya burda palavra sıkıyodun insanlara yoksa su parasının düşmesinimi bekliyon yuh bukadar piskin adam görmedim

       0 likes

  43. semih
    30 Ağustos, 2009, 2:09

    vatan abi vala benim babam ilk okul 2 den terk ama inan senden daha iyi yazar ilkokul ogrenmeni cani gonulden kutluyorum ,sayende yeni kelimeler ogrenerek bilgi dagircimizi genisletiyoruz buda bir hizmet iste teskkurler.

       0 likes

  44. mustafa saçıl
    30 Ağustos, 2009, 3:23

    vatan bey kufur eden arkadsı uyarırmısın lutfen kacura arkadas bı yorumda bulundu ve karsılıgında senın savundugun adamın cvbına bak acık acık adama kufur edıyo kınanın nereye suruldugunu herkez bılıyodur herhalda ayrıca o hanım efendılerede seslenıyorm hanı cok dogru konusuyo dıye tebrık etmıslerdı ya okumalarını ıstıyorm

       0 likes

  45. MEGA SEPTİK
    30 Ağustos, 2009, 12:22

    Vatan bey , “mustafa saçıl

    29 Ağustos, 2009, 15:49,megacım bende artık sana yazmıcam taaaakııı sen bana laf atana kadar”, diyen arkadaşı uyarırmısın?.Vallahi “kedi …… yemin tutamaz diye boşuna dememişler.Vatan kardeşim durup dururken yukarıda , kaçura

    29 Ağustos, 2009, 17:35 tarihli yazısında,aynı yorum içinde önce sana sonra sana laf atıp: 1)”ya vatan utanmadan konuşuosun dükkanın önünü panayır gibi yapmışın bide kendin dikilyosun önünde millet geçmekte zorlanıyo senin kime oy verdiğini biz çok iyi biliyoruz zamanında yaptığın esnaflığıda gidip bursadan aldığın spot malları erdekliye sattığını dükkanın kapatma saatinde kapatmıyım kepenk altından mal saatığın günleri çok iyi biliyoruz ilk baş kendi önünü süpür sonra insanlrı eleştir” dedimi-demedimi?. Sonrada bana laf atıp : 2) “megaseptiği fazla ciddiye alma o erdekli düşmanıdır. burda yeteri ilgi alakıyı göremediği için erdeklileri kötü gösteriyo kimseyi burda zorla tutmuyoruz . beğenmiyen gelmesin erdeğe aysan başkandan su parası konusunda mevcut politikanın devamını istiyoruz.” dedimi-demedimi? Şimdi bu durum karşısında sen ve ben bazı hakarete maruz bırakıldıkmı-bırakılmadıkmı?Yoksa bu kaçura bize tebrik ve takdir düşüncelerinimi söylüyorda biz yanlış anlıyoruz?Burda seni uyaran arkadaşın! bir diğer kişiyi bana karşı “bende artık sana yazmıcam taaaakııı sen bana laf atana kadar”demesine rağmen kaçurayı savununması üzerine vazifemidir? Bende tekrar söyleyip diyorumki:Kedi …. yemin tutmaz derlermiş diye.Şimdi sen söyle bu üzerine vazife olmıyan işlere burnunu sokan arkadaşında biryerlerine kına yakmak vacipmi değilmi?Ondan sonrada bende böyle kına yakınca( kötü söyleyince) başlarlar önce sen sataştın,ben sataşmadım diye anırmaya.Bu sitede durmadan bana sataşan ve kınalanmadan duramayan 2 kişi vardır.Onlar için söyliyeceğim 2 ata sözüm vardır :..1) Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir,tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir…2) Adam adamdır olmasada pulu,Eşek eşektir altındanda olsa çulu..Bu iki kişiye ne söylesenz söyleyin boştur.Zira ,gözleri var ama göremezler,kulakları var ama duyamazlar…………………!!!!!!!!!!!!

       0 likes

  46. ali 1
    30 Ağustos, 2009, 15:00

    nediyorum biliyomusunuz yorumlarınızı okurken kocaman bi yuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh ayıp yaaa kına yak falan yakışmıyor burcu84 aysanın babası hastanede koruması vuruldu napıcak zil takıp oynayacak değil ya saçma düşünmüşsün bu konuda sizin ya babanız hayatta değil veya babanızı hiç sevmiyordunuz hastalık bu yaa biraz saygılı olun haaa şu var bizim önce kendimize saygımız olacak ki başkalarına da saygı duyalım hastalığın şakası olmaz allah kimseye hastalık vermesin böle düşünenlerede akıl versin saygılar

       0 likes

  47. MEGA SEPTİK
    30 Ağustos, 2009, 16:11

    Kaçura’ya:Palavracının feriştahı esas sensin.Benim burda bir kaçınızın haricinde kolpadan konuşmadığımı bilirler.Bütün konuşmalarınız tahrik ve kışkırtma doludur.Haberlere Yorum yazmaktan ziyade yazılarınız sataşmalarla geçmiştir.Ondan sonrada ben basınca size KALAYI, sizde basarsınız maskara çocuklar gibi YAYGARAYI…. Evlerden birini üçe beşe bakmadan zaten satmıştım.Bu üçe beşe bakılmıyacak bir ev değil.İstediğim fiyatı bulup satmazsam senin gibi olayım.10 sene önce bazı nedenlerden dolayı evler alıp Erdeğin ekonomisine bir nebze olsa tuzumuz olsun diye düşünmüştük..Ben geçenlerde niye diyordum “Ahhh çok pişmanım ama çookkk” diye buralarda serzenişlerde bulunmamışmıydım.? Buraya yaptığım yatırım ekonomik krizle birlikte dahada değer kaybetmişken,geçenlerde batıda bir yere gittiğimde aynı yatırımı oraya yapsaydım enflasyon hesabı üzerinden yatırımımın 4 e ,5 e katlanacağını ibretle görmüş bulunmaktaydım.O zaman aynı parayla ordan bir villa alabilecekken,şimdi burdaki 2 evimi satsam bile ,ordan bir ev alamamaktayım.Yazılarımı okumadınmı?Benim bu sene itibariyle Belediyenin suyuyla işim olmadı.Ben sadece diğer yazlıkçı arkadaşlar, dostlar ve konu komşumun istekleri doğrultusunda konuşmuştumZaten değerli xxxl arkadaşımda benim sizler için söyliyeceklerime aynen tercüman olup,tekrardan aynı şeyleri söylememe fırsat bırakmamıştır.Birde sayın xxxl arkadaşım yazılarının sonunda “hepinize saygılarımı sunarım” diye yazmamanı nacizane hatırlatayım..Zira kaçura gibi kafatasçılar herşeyi yumuşak yerlerinden anladıkları için bu iyi dileklerini kendileri içinde söylemiş olduğunu sanacaklardır.Bunlar ancak benim kullandığım lisandan anlarlar.Selamlar.Ama kime?Şu bize muhalif olan 3-5 kişinin haricinde herkeze…….

       0 likes

  48. kaçura
    30 Ağustos, 2009, 17:34

    xxxl bizim kimsenin ekmeğinde gözümüz yoktur. Allah herkese daha fazlasını versin ama erdekli olduğumuz için biz kimin ne olduğunu sizden daha iyi biliriz istersen bazı olayları tanıklarıyla açıklarız burda kimse kendini sevgili büyüklerim değerli küçüklerim deyipte kendini sütten çıkma ak kaşık gibi göstermesin vatan büfe devamlı küçük emrah gibi mağduru oynamaktan bıkmadınmı ayrıca xxxl sen vatan büfenin avukatımısın ayrıca nerde yaşarsan yaşa umurumda değil erdeği devamlı eleştirip beğenmediğin için işinize gelmiyosa gidin dedim … bizim 7 süsalemiz erdekte soyumuz sopumuz burda topraklarımız evlerimiz dükanlarımız eşimiz dostumuz ve akrabalarımız burada senin gibi bohçacılar gibi göçebe yaşamıyoruz .. o erdek için düşüncelrini kendi memleketin için kullansana çünkü senin düşüncelerinin erdekte hiç bi değeri yok niye kendini erdekli gibi gösteriyosun yoksa memleklektinden veya kendinden şüpenmi var burda para cesaret güç muhabeti yapmışın aklınca paranla erdeklileri ezmeye kalkımışsın ama unutma parayla imanın kimde olduğu belli olmaz heleki sakın erdeklilerin gücünü sınamaya kalmaka neler olcanı tahmin bile edmemezsin…sen değilmiydin evimi satıpta erdekten gitçem diyen komsularım engelldi diyen ozaman senin sözüne ihtimat etmeyede gerek yok… mustafa saçıl bak megaseptik ne de diyo tekdir ile uslanmayının hakkı kötektir diyo bu adam bizi dövcek haberin olsun… çok komik adam bu ya valla artık bırak uğraşma da adam rahatlasın……..

       0 likes

  49. MEGA SEPTİK
    30 Ağustos, 2009, 23:28

    Erdekliliği etnik alt kimlik yapıp,Erdek milliyetçiliğine dönüştürdünüz be..Erdeklilik yoktur,Türklük vardır.Yada Türkiye’lilik mi vardır deseydim acaba?Sadece bir yumruk halinde Türk milliyetçiliği vardır.Kaçura’nın ağzından çıkanı kulağı duymayıp,son günlerin en entel söylemiyle oda kendi çapında “Erdek açılımı”mı yapıyor acaba? Kaçura hemen yukarıda xxxl’ye hitaben “heleki sakın erdeklilerin gücünü sınamaya kalkma neler olacağını tahmin bile edemezsin” demiş. Benim içinde “Bu adam bizi dövecek,çok komik adam bu ya,” demiş.Bak bu adam varya sana komik birşey daha söylesin.Şimdi bir şey yazacağım ama yine kötüye çekeceksiniz..Zira her yazdığım size batıyor !.Bu bir hakaret olmayıp sadece bir benzetme olduğunu baştan söyliyeyim.Her zaman ne derdiniz? 20 bin kişi ,200 bin kişiyemi bakacak ?Sizi sınamaya,dövmeye gerek yok, Bu 200 bin kişi varya sadece bir tükürse ,tükürük denizinin içinde boğulacaksınız haberiniz bile yok.Siz ikiniz halen körleri,sağırları oynamaya devam edin bakalım ahbap çavuşlar sizi.

       0 likes

  50. mustafa saçıl
    31 Ağustos, 2009, 0:57

    dovcekmı/ el yumrugu yemıyen kendı elını balyoz zanedermıs /ıslerın o boyuta kadar gıdecegını zanetmıyorm ama genede dıkkat etmekte fayda var

       0 likes

  51. Kaan SANER
    31 Ağustos, 2009, 3:00

    ya ne kadar sacma ne kadar gereksiz seyler yazmissiniz ben sizleri anlayamiyorum bir turlu. Baskanimiz baskanlik koltuguna oturali ne kadar zaman oldu bu kadar kisa surede neler yapilabirdi de yapmadi baskan soruyorum size siz o koltuga otursaydiniz ne yapabilirdiniz bu kadar surede? simdi Hüseyin AYSAN’dan burda hesap soran kisiler zamaninda malum kisi demiyecegim Hüseyin SARI’ya hesabini neden sormadilar yada soramadilar zamaninda bu hesaplar sorulsaydi simdi belediyenin hali boyle mi olurdu? simdi hesap sorma zamani degil simdi kenetlenip hepberaber belediyemiz icin Erdegimiz icin neler yapabiliriz dusunup destek olma zamanidir. sonra benim anlamadigim bir konu daha var neden herkez nick kullanmaya gerek duyuyor neden kimse isimlerini yazmiyor? paravanlarin arkasindan cikilsada yuz yuze konusulsa daha iyi olmaz mi? kim kime ne hizmeti veriyor herkez bilir boylece

       0 likes

  52. GİRİTLİ
    31 Ağustos, 2009, 3:27

    Yeter….artık bu mübarek ramazan ayında ne büyüğün, küçüğe sevgisi ne küçüğün ,büyüğüne saygısı kalmış utanmıyormusunuz artık zıtlaşmayı bırakın neyi pay edemiyorsun yarına hanginizin çıkacağı belli deil.İNSANLAR SAPIR SAPIR DÖKÜLÜYOR görmüyormusunuz öteki dünyayı düşünen yok.boşuna günaha girmeyin.Sevgiyle kalın.

       0 likes

  53. gakgo23
    31 Ağustos, 2009, 9:11

    Vatan kardeş Erdek te kanun yasa var.Sana saa t o3.00 kadar süre verilmiş mi.sen neden zamanında kapatmıyorsun.senden başka akıllı yokmu bu memlekette bu yasayı da polisler kendi kafasında yapmıyorlar.sen adam gibi saat 03.00 da kapatırsan polis te senin yanına gelerek tutanak tutmaz.ondan sonrada polis i karalamazsın.lütfen kanunlara saygılı olalım.o saatte tüm Erdeği gez senden başka açık dükkan varmı varsa senden özür dileyecem ya bulamazsan sen buradan herkesten özür dileyecekmisin.Hep takip ediyorum.o kadar konunun içine kendi işini katıyorsun.kanunlara önce saygılı olalım.bunlar boşuna çıkarılmamıştır.

       0 likes

  54. MEGA SEPTİK
    31 Ağustos, 2009, 11:41

    Yahu bu site artık nasıl bir site oldu anlıyamıyorum.İlkhaber’le artık hiç anlaşamıyorum.Yukarıdaki 30 ağustos 2009, 16.11 deki yazımda , hazır konu sudan açılmışken,niyetim ilkhaber’in bir yazısının akibetinin ne olduğuyla ilgili kendilerine bir hatırlatmaktı.Vaatte bulunupta, hatırlattığım kendi yazılarını bile yorumumdan çıkarmışlar.O halde tekrardan hatırlatıyorum:”Yargı yine dur dedi sayfasındaki vaat yazınız şuydu:
    ( ilkhaber

    21 Ağustos, 2009, 19:53 Sayın Mega Septik,
    İlgili arkadaş habere dayanak kararı dosyasından bulup tarafımıza iletecek..Bilgilerinize sunacağız

    Saygılarımızla)
    Bu hatırlatmam bir hakaretmidir,iftiramıdır,yalancılıkmıdır,sahtekarlıkmıdır,dolandırıcılıkmıdır nedir? Niye bu hatırlatma yazımdaki kendi yazınızı dahi metinden çıkarttığınızı sorup öğrenebilirmiyim?

       0 likes

  55. xxxl
    31 Ağustos, 2009, 12:08

    değerli kardeşim benim saygım ve sevgim layık olana,insan olanadır.üstüne alınmayanlara değil.söylediklerimizi yazdıklarımızı tersinden anlamak veya hiç anlamamak için çırpınan erdeği düşünüyorum deyipte hiç bir fikir üretmeyen basit konuları kaşyıp yara yapanlara ne anlatacak ne konuşacaksınız ne sunacaksınız.ben avukat falan değilim sizin savunmanız gereken kişiyi insani duygularla destekliyorum.vatan kardeş kendinde güç kuvvet buluyor düzenini 24 saat çalışma üzerine kurdu ise size ne zararı var.sizleri uykunuzdan kaldırıp benim yerime bakarmısınızmı diyor.annesinin babasının ve kendisinin özverisi ile yaşamını idame ettiriyor.neden olayın kıskanma boyutundan bakıyorda helal olsun bu çalışmasına diye taktir edeceğinize olayı çocuk kavgasına sokuyorsunuz..evet yapabiliyorsam avukatlığını yapıyorum,bu çabasını destekliyorum.evet ben gördüm bütün davaları kazanmış,kesilen cezalardan dolayı hiçbir ödeme yapmamış.açılış ve kapanış saatlerine uymuyorsa bu davalar neden düşerlerki.erdekliyiz diyorsunuz ama siz içinizde birbirinizin gözünü oyuyorsunuz,sizlerden bizleri sevmenizi bizlerle iyi geçinmenizi beklemiyoruz.ne siz bize birşey yapa bilirsiniz nede bizim size birşey yapma gibi düşüncemiz var.sen arkadaşım yazıdaki espiriyi bile anlamayıp bunun için yermeni yadırgıyorum.biz zamanında savunduğumuz görüşler dünya kardeşliği üzerineydi,fakat sen kendini sevmiyorsun.yazılarında ortaya koyduğun psikolojin senin ne oldğunu ortaya koyuyor.kaba kuvvetle hiçbirşey halledilmez.zeka yoksa kaba kuvvet ve çirkeflik tutunduğunuz tek daldır.biz yaşamımızı programlayacaksak soracağımız ve danışacağımız en son kişi siz ve sizin gibilerdir.

       0 likes

  56. kaçura
    31 Ağustos, 2009, 16:48

    kaan saner hüseyin sarıya malüm kişi diyosun belediye bu hale gelirmiydi diyosun geçen seçim kimi destekledin hüseyin sarı senin hanımını işe aldı ekmek verdi . kadrolu yaptı senin yaptığın çok ayıp insanda biraz vefa duygusu olur hepimiz hüseyin sarıyı eleştirebiliriz ama biraz dönüpte arkamıza bakalım…

       0 likes

  57. güven özbek
    1 Eylül, 2009, 3:04

    Mustafa yı tanımasak dediklerinize inanıcaz yani…olayların birebir içindeydim…Mehmet amca hiçkimseye boyun eğmedi…bu benim desteklediğim inandığım Erdek e yakıştırdığım abim gibi gördüğüm Hüseyin Sarı bile olsa söyledikleriniz yalan sa eğer karşısında dururum…bu fanatik liği bırakın 5 yıldan bile az süre sonra seçim var…oyunuzu kime isterseniz ona verin . ama insanları kirletmek için ucuz yalanlara başvurmayın… uzun zamandır girmediğim bu sitede bunları okumak beni şaşırttı…Yönünü şaşırdı diyen arkadaşlar olursa da yönümüz aynı merak etmeyin… Ama ne Mustafa ne de ailesi böyle ucuz hesapların peşinde değil…

       0 likes

  58. mustafa saçıl
    1 Eylül, 2009, 15:39

    ne dıyım guven sana sen bılıyosun muhabetlerı ıste/ goruyosun dımı nasıl hemen ıftıra atıp ınsanları lekelıyolar ben bu sıtedede yazdım huseyın sarının geldıgı ılk secımde ben ve aılem ılk onde kostuk /2 3 ay ıcersındede bozustuk bıdahada beraberlıgımız olmadı dıye bunu butun erdek bılıyo/bu yazan arkadaslarda bılıyo ama genede yalan solemekten kendılerını alamıyolar anlamıs degılım ama olsun herkez bılıyo zaten neyse arada bı goruslerını burada paylassana

       0 likes

  59. Kaan SANER
    2 Eylül, 2009, 9:15

    kaçura kardes sen benim yazdiklarimi anlamamissin bir daha oku bence, ben Hüseyin SARI”ya nerde hakaret etmisim bunun nesi hainlik? benim demek istedigim Hüseyin AYSAN mi belediye yi bu kadar borcun altina soktu da Hüseyin AYSAN a bu kadar yükleniliyor? benim yaptigimin nesi ayip benim orda demek istedigim Hüseyin SARI’ya gosterilen musammanın milyonda biri Hüseyin AYSAN’a gosterilmiyor. sonra yalan mı soylemisim iftira mı atmışım kardesim. bunun neresinde yanlis? evet benim esim onun döneminde ise girdi onun döneminde kadrolu oldu doğru ama bu Hüseyin SARI’nin yanlislarini soylemeyecegiz anlamina gelmez yanlislarini söyledik diye de vefasiz olunmaz. ister katilin bana ister katilmayin hic fark etmez saglicakla kalin

       0 likes

  60. LEYLA
    2 Eylül, 2009, 14:33

    BİZİM DE DEMEK İSTEDİĞİMİZ İNSANLAR 10 SENEDE İSYAN ETMEYE BAŞALADI.HÜSEYİN AYSANIN DA BİR SENESİ BİLE DOLMADAN İSYANLAR BAŞLADI KORKUMUZ BÖYEL GİDERSE 10 SENE SONRA NELER OLACAK…BİR ÜMDİDİMİZ HASTANEYDİ AMA ODA OLMADI…YAZDI ODA BERBAT…YAZLIKCI SU PARALARI…İNSANLARA EŞİT DAVRANILACAKTI..ŞU ANA KADAR TUTDUĞU SÖZLER SADECE MAAŞLAR ÖDENECEKTİ ONU DA BANKA KREDİSİYLE.AMA ŞİMDİ YİNE DİCEKSİNİZ Kİ COK BORC BIRAKILDI GECİN ARTIK BUNLARI .HATİCE YE DEĞİL NETİCEYİ GÖRECEĞİZ…

       0 likes

  61. mustafa saçıl
    2 Eylül, 2009, 15:33

    leyla hanım hastanenın yapımına bu ay baslancak dıye duydum kısmetse.esıt davranılcaktı olmadı demıssınIZ / solermısınIZ chp ye kosturanların hangısının beledıyede ısı olmadı acaba /cogu otopark ve bufe aldı / yanı hangı partıye kosturan olursa olsun beledıyede ısı olmayan gormedım /yer ısteyıpte verılmedıgını gormedım/yanı esıt davranılıyo /maaslarda odenıyo 10 tane maas dagıtıldı suan bır maas ıcrerdeler bununda neresını anlamadınız anlamadım haaa suda var ben beledıyede cok borc vardı demıyorm/ama sızın dedıgınız gıbı hatıceye degıl netıceye bakıyorm ve suana kadar verılen sozlerde tutulmayan gormedım yanı tekrar sızınde dedıgınız gıbı GECIN BUNLARI

       0 likes

  62. mustafa saçıl
    2 Eylül, 2009, 15:37

    burcu hanım h.aysana oy attıgınıza neden bukara pısmansınınız oylarınızın heba olmasını neye baglayarak soledınız ve aysan ne yaptıda sarıyı arar oldunuz solermısınız acaba cok merak ettım bıde neyı uzulerek yasadınız anlamadım

       0 likes

  63. rio
    2 Eylül, 2009, 23:34

    Ben yanılmışım…Erdek’e Sarı gerçekten yakışırmış…Aysan on numara fazla geldi bu şehre …Size bir soru….Temizlik görevlisi ile gecenin bi yarısı onca misafirini bi köşede bırakıp ,gözleri kan çanağı iken ,babasının okumasında aynı tepsiden pide yiyen bir başkan gördünüz mü? Ben gördüm bu da bana yetti…Umarım bu şehrin kabusu olan ikilem artık biter ..Bu şehrin çok ihtiyaçları var.Zor bir kış olacak.Ama çok kısa süre içinde Aysan başkan muhalifleri hayli şaşırtacak emin olun……

       0 likes

  64. vatan
    5 Eylül, 2009, 22:47

    deyerli arkadaşlarım . ve saygı duyduhum abilerim . bakın ben erdekte dogmuş ve erdekte büyümüş bir bireyim . ve erdekte en kalabalık bir sülaleye sayibim bunu kimse bilmez . ancak sezsiz sakin bir yapım var yolda yürürken bire kafam egik giderim cünkü kimseyi üzmeyi sevmem ancak canımı yakmaya calışan olursa yanlız kendimi korumaya calışırım kimsenin canını yakmayada calışmam kimsenin ekmeyinlede urasmam . bunu beni iyi tanıyanlar bilir şimdi sayın : kaçuraya tek birsey sorcam . haksızlık yaparken veya tüyü yetmemiş yetimin hakkını yiyen kişileri gölürken vijdanı rahatmı ? … .. gakgo23 nikli bireyede derimki bak kardesim . sen benim dış görünüşüme aldanma inan görümdüyümden daha zekiyim ve senin gibi güzel arkadaslarıma ekmek kapısı acıyom beni iyi takip et ve bak birseyler ören ve yasayı biliyorsan az hukuku takmayan kişilere git söyle ben bu güne kadar hangi yasa varsa uydum ve hangi görevli varsa saygı duydum . ancak görevini kötüye kurlananda olunca dur dedim . bunuda herzaman derim . neden dersen . türkiyenin her toplagında sehit vermiş bir ayilelerin vertlerinden biriyim . ben erdekte hizmet ediyom pali köpekliyi yapmıyom . ekmeyim için mücadele ediyom . ve kimsede su gecmiş bir kac ay için aysan baskanı kötülemesin cünkü ben görüyom kimin ne yaptıgını . siz daha hala belediyede calışanlara calışmayın aysanın işlerini engelleyin diyonuz ayıp . bu erdekte kim yasıyorsa erdek herkezin erdeyi canım benim senin babanın cifliyi deyil burası gülüm . ben rio kardeşlede tanıştım inanın onu yetiştiren ayileyi tanımam ama öyle bir bireyi yetiştiren kişininde ellerinden öperim . rio kardeşim hatalar var ancak sana inanıyorum . ve güveniyorum . sayın : mega septik abi ve xxxl abi ve burda dürüz yazısını yazan arkadaslar da benim gibi inanıyor benim görüşüm . ben ne akpartiye nede chp ye güvenmiyorum tek . ancak . yene yazıyorum . sayın : aysan baskanıma görevinde başalılarının devamını dilerim .

       0 likes

  65. semih
    5 Eylül, 2009, 23:39

    :) baska bisey yazmaya gerek yok

       0 likes

  66. ali1
    8 Eylül, 2009, 9:43

    aysan başkan elinden geldiğini yapıyor sizler bizler halk napıyor sölimmi davulunada vuruyor kasnağınada bırakın bunları önceki yönetimin günahlarını aysan başkana mal etmeye gerek yok zaten aysan elinden geleni yapıyor ve yapmaya çalışıyor tabi bunu tuzu kuru olan bilmez ben ne belediyede çalışıyorum nede birilerine yalakalık yapma derdinde değilim ama çalışanlara bi sorun bakalım evlerine daha düne kadar hicralar geliyoken bankalar kredi vermeyi kesmişken şimdi ne durumdalar ha diceksiniz maaşlar 2 ye gidiyor şükredin şükredin çalışanlar 6 yıda gördü ve şimdi tekrar kredi çekebiliyolar şunu sölim şükretmeyi bilmeyen bişey sahibi olamaz ama insanlar ne sölediklerini bilmez olmuşlar allah ıslah etsin herkezi saygılar

       0 likes

  67. 14 Eylül, 2009, 21:40

    aysan ne yapsın siz oturun bakalım o koltuğa nasıl yöneteceksiniz acaba erdeği işçilerde beklesin sıksınlar dişlerini borçlar bitene kadar sarı gelseydi erdek yanmıştı haberinişz yok satçaktı erdeği satçaktı

       0 likes

  68. 14 Eylül, 2009, 21:44

    birazcık kendinizi sıkın hemen hizmet gelmez belediyeni borcundan haberiniz varmıda hizmet bekliyonuzmalum kişiyi tutarken iyidi seçim zamanı yediniz mangallrı paraları şimdide yk aysan hizmet yapmıyomuş işçilere paravermiymuşta yazık yazık

       0 likes

  69. mehmet kaplan 10
    15 Ekim, 2009, 13:41

    buradan konuşmak kolay hüseyın aysan dedıgınız adam adam gıbı adamdır ayrıca eekıbındekı degerlı abılerımız selçuk acu dahıl herkes helal sut emmıs ınsanlardır
    egooları byoktur bunu en ıyı ben bılırım fazla lafa gerek yok erdek ozlelenen turızım beldesı olucaktır ben memleketımde uzaktayım ama her daim huseyın aysananın arkasındam bılıyorumkı erdekte herkeste boyle aysan baskan olduktan sonra beledıyeden yanı sızın assolıst baskanınızın bır tane adamını işten cıkardımı elınınızı vıcdanıza koyun adam gıbı dusunu unutmayınkı gunus balçıkla sıvanmaz aysan baskanın ıhyıyacımı vardıkı baskan oldu
    zaten zengın adam haftatn bes gunu erdek te ısının basında olurdu ıkı gunde gıder ıstanbulda yer ıcerdı memlket sevdalısın ınsanla ıyı varsınız buradan butun arkadaşlarım selamlar gölgelerın uzerımıze geldıgı zamanlarda gunusesın dogusuna bınleerce kez şahit olduk sevgılıerımle

       0 likes

  70. kaçura
    16 Ekim, 2009, 16:18

    vız vız vız sinek sağlam deynek yapmışın helal…

       0 likes

  71. mehmet kaplan 10
    18 Ekim, 2009, 15:35

    bana bak kacura biz ben ve arkadaşlarım degnek yapsaydık şimdi ne ben aydında nede sen oradan yorum yapamazdın bızım sahıllerde bufemız olurdu yada çay bahçemız gercekten soyluyorum bu adamdan zarar gelmez huseyın aysan gercekten ıyıdır bırazcıkı zaman kolay degıl memleket yonetmek sanıyorumkı sen evde veya arkadaşlarına bıle soz gecıremeyen bır adamsın buradan konusmak kolay adam gıbı ısmını yazmayan muhatabım degıl olamazda biz hapısanelerde bırsey ogrendık ya gerceksın yada sahte boşşşş lafsın aynen senın gıbı adını yaz alem adam gorsun

       0 likes

Yorumunuzu Belirtin

Sitemiz en iyi Mozilla Firefox ya da Microsoft Internet Explorer 7 ve üstü sürümlerde çalışır. Internet Explorer 6 kullanıyorsanız lütfen sürüm yükseltin.